
Sondaj: aproape un sfert dintre români spun că smoothie-ul este cel mai des consumat suc
Potrivit sondajului nostru efectuat în luna octombrie 2018, pe un eșantion de 1.408 respondenți, reprezentativ pentru populația utilizatoare de internet din România, indiferent dacă vorbim despre băuturi produse acasă sau achiziționate, aproape un sfert dintre respondenți – 23% – spun că smoothie-ul este cea mai des consumată băutură din categoria sucurilor.
Astfel, dacă majoritatea respondenților care consumă smoothie optează pentru cel făcut acasă – 42%, atunci când vine vorba de achiziție, românii optează pentru supermarket – 67,8%, restaurante sau cafenele – 26,1% și benzinării – 5,5%.
Bucureștenii schimbă, însă, balanța, iar supermarket-urile sunt preferate de 80,3% dintre respondenți, aproape la același nivel cu liderii – cei care își fac singuri băutura acasă. Rezultatul înregistrat în Capitală este direct influențat și de structura pieței comerciale, cu o aglomerare crescută de supermarket-uri și hypermarket-uri la nivelul Bucureștiului, în raport cu restul țării. Ponderea restaurantelor, cafenelelor și a benzinăriilor, ca sursă de achiziție pentru smoothie, rămâne, în același timp, aproape identică.
La noi este simplu, ne găsiți mereu în cele mai mari rețele de retail din țară și, bineînțeles, online, chiar aici.